2012. júl. 29.

Chapter 46: Never again /John's P.O.V/

Nem értem mi volt Fannynál ez a nagy sietség. Leültem melléjük és ő már ment is fel Edhez. Mindegy. Végül is örülök nekik. Annak, hogy boldogok, meg minden. Nekem itt van Ree és ő nekem jelenleg többet jelent bárkinél.
- Lassan megyünk? - kérdezte Ree felém fordulva. Bólintottam, így elindultunk kézen fogva a backstage-be. Folyosók hosszú sora után végre felértünk. Egyszer csak Fannyt pillantottuk meg, ahogy hozzánk futott. A szemei vörösek voltak.
- Baj van? - kérdezte aggódva Ree. Fanny lassan bólinott és a szemei megteltek könnyel.
- Segíthetek bármiben? - kérdeztem szelíden és megsimítottam a vállát, de ő agresszívan elsodorta a kezem. Gőzöm sincs mi lehet vele.
- Hagyj engem békén. - nézett rám egyenesen. - Csak menj el. Mi is így teszünk.
- Mi van? - kérdeztük egyszerre Reevel. Miért mennétek el?

- Te mi a szart tennél, ha a hőn állított szerelmed épp láttad volna ahogy megcsal? Húzzunk már el! - nyögte ki. Elkerekedtek a szemeim.
- Mi? Edward? Megcsalt? - dadogtam. Nem hittem el amit hallok. 
- Felkapjuk a cuccunkat és megyünk. Majd hívlak. - fordult felém Réka és Fannyval karöltve elrohantak. Én pedig ott maradtam egyedül. Nem hittem el. Nem és nem. Ed? Megcsalni bárkit? Nem, ez nem lehet...
Hatalmasat csalódtam. Ez egyszerűen nem lehet igaz. Miért nem mondta el, hogy viszonya van? Miért? 
Bosszúsan visszaindultam a backstage-be. Haragosan bementem és hangosan becsaptam az ajtót, Edward felém fordult. Az ablakban ült. A haja kócos volt a szemei pedig vörösen csillogtak.
- Szia. - köszöntem flegmán. A hangszínemből elég kivehető volt, hogy nincs jó kedvem.
- Szia. - válaszolt és visszafordult. Csak bámult ki az ablakon.
- Nem akarsz valamit elmondani, így a végén, hogy minden esélyed veszve van? - kérdeztem számon kérőn. Amilyen nagy düh volt bennem, ahhoz képest ez egy aranyos mondat volt.
- Mit? - kérdezett vissza. Utálom mikor ezt csinálja. Tetteti a hülyét.
- Rohadtul vágod miről beszélek, úgyhogy kurva gyorsan kezd el beszélni! - dobbantottam a földre. Lehajtotta a fejét. Nem válaszolt. Így álltunk pár percig, majd Liam nyitott be.
- Fiúk mindjárt kezdődik a show! - kiabált be. 
- Gratulálok. - néztem Edwardra, remélve, hogy kinyög valamit. Az ő szájából akartam hallani a történéseket, de nem reagált. Dühtől fortyogva és Liamot kikerülve kiviharzottam a szobából. Lesiettem abba az irányba amerre Rékáék elindultak. Legalább elakartam tőlük búcsúzni.
Leérve láttam ahogy az utcán beszállnak egy taxiba. Elkezdtem futni hozzájuk, de amint kiléptem az épületből sikítozó rajongók vettek körül. Ha akartam sem tudtam volna mit csinálni. Egy biztonsági őr visszahúzott a tömeg elől, így az üvegajtó mögül integettem nekik.
Lassan visszaballagtam az öltözőnkbe. Kezdtem készülődni a showra. A legkevésbé sem volt kedvem koncertet adni ma. Főleg nem Edwarddal. Tönkretette a kapcsolatát, a boldogságát és összetörte egy ártatlan lány szívét. És mi a legrosszabb? Hogy ezekkel együtt az én boldogságomat is elűzte...

4 megjegyzés:

  1. ó mamiii! :( ez olyan szomorú, de lesz ez jobb is :D nagyon jó még mindig, csak így tovább ^^

    VálaszTörlés
  2. Juj, de jó, hogy írtál John szemszöget. :) Nagyon örülök neki, és annak is, hogy John a lányok mellé állt. Oké, hogy ikrek és mindenben támogatják egymást, de remélem, hogy John "összeszedi" a tesóját, és még tudnak tenni valamit, még mielőtt túl késő. Bár, Fanny helyében én...én nem tudom mit csinálnék, de az fájna Ednek, nagyon. :D Csúnya dolgot tett, főleg, hogy most a tesója szíve is összetörik...
    Siess a kövi résszel, nagyon kíváncsi vagyok! Ja, és követlek twitteren. :D

    VálaszTörlés
  3. először is köszönöm a kommenteket.:)

    Bαяηιє! igen, lassan jobb is lesz...vagy nem?;) minden kiderül.^^

    meggiee örülök hogy tetszett, a közel jövőben elég sok fejezet lesz John szemszögéből, hisz a lányok és az ikrek útjai külön válnak.
    és Johnnak nagyon sok fájdalmat fog még okozni Edward balgasága...

    a folytatásról még annyit, hogy:
    John eléggé forrófejű, ő is elfog követni olyan hibákat amiket nagyon megfog bánni..Talán az ikrek összetartása nem is olyan megrendíthetetlen, mint hittük?
    ;)

    VálaszTörlés
  4. Jaj,jaj,jaaaaaj! Most nagyon kíváncsivá tettél! :D John forrófejűség miatt hibákat fog elkövetni? Az ikrek és a lányok útjai külön válnak? :O Az ikrek összetartása megrendül! Áááá, siess a frissel! :D Egyébként tök jó, hogy ilyen gyakran van friss, és nem kell heteket várni új részre, nem úgy, mint sok fanfic-nél. :)

    VálaszTörlés