2012. júl. 10.

Chapter 43: Up and Down

- Állj meg! - ordított utánam valaki. Az a valaki pedig Edward volt. Mit akarhat még? Nem álltam meg, csak sétáltam tovább a szakadó esőben. - Állj meg! - egyre közelebbről hallottam a lépéseit, de nem lassítottam. - Állj már meg! - elkapta a kezem. Kénytelen voltam szembefordulni vele. Semmilyen meleg ruha nem volt rajta. Szét volt ázva teljesen.
- Mit akarsz? - kérdeztem tőle és közben a könnyeimmel küszködtem.
- Mit akarok? Téged. Mi baj van? - a bal kezével kezével a másik kezemet is megfogta. Majd a kezeit gondoskodóan az enyémre helyezte. De ennek többet már nem dőlök be. Nem, nem. Soha többet. Kirántottam a kezeim.
- Mi bajom van? Neked mi bajod van?! Nem én titkolózok előtted... - mondtam és elfordultam tőle. Bosszúsan elkezdtem futni, de pár méter után utolért. Újra elkapta a kezem és megszorította.
- Titkolózni...? - őzike szemekkel nézett rám. A szőke tincsei gyengén tapadtak az arcához.
- Ki az a lány... - kezdtem elcsukló hangon.
- Micsoda? - összeráncolta a szemöldökét. Mintha nem tudná, hogy kiről beszélek...
- Ne tettesd magad hülyének. Tudod jól, hogy kiről beszélek.  - néztem mélyen a szemeibe. Lehajtotta a fejét... Tudtam. Tudtam, hogy hazudik nekem. Elakartam futni, de nem. Most nem. Ezt tisztázzuk és remélem nem látjuk egymást soha...soha többé.
- Az a lány...a neve Sarah. Nincs köztünk semmi. Komolyan semmi. Én vagyok a legjobb barátja és felhívott, mert szakított a fiújával... - kezdte nem túl meggyőzően.
- Ne próbáld beadni nekem ezt a hülye dumát. Tudom, hogy hazudsz. - rám nézett majd inkább kikerülte a tekintetem.
- Rendben. Az igazat akarod? - nagyon nyeltem. - Sarah az egyik háttértáncosunk és régen, pár hónapja, egyetlen egyszer randiztunk. Még mielőtt találkoztunk volna és újra akarná kezdeni, de nekem te fontosabb vagy. - ezúttal elég őszintének tűnt.
- Akkor miért mondtad neki, hogy "senki sem tud rólunk"? - reméltem, hogy most ne fog hazudni. A szemembe nézett.
- Mert amikor randiztunk, akkor volt barátja... Valami Daniel és nem akarta, hogy tönkremenjen a randink miatt a kapcsolata... - nem tudtam eldönteni, hogy hazudik-e. De a Danielnél megakadtam. Az a Daniel Will aki megmentett? Akiről Edward nem tud? Nem, az lehetetlen...
- Ennyi? - néztem rá. Bólintott. A szívem lecsillapodott. Úgy éreztem igazat mondd. Sok dolog volt amit még nem értettem. A gondolataim csak úgy cikáztak...
Közelebb lépett hozzám és megölelt. Lassan én is megöleltem. Így álltunk hosszú percekig az esőben, ami lassan elállni kezdett.
A mellkasomon éreztem a szívverését. Erősen szorítottuk egymást. A pólója teljesen a testéhez tapadt...majd elengedtük egymást.
- Most már minden rendben? Tudod, hogy sosem cserélnélek le. - mondta és puszit adott az arcomra. Elmosolyodtam, majd kézen fogva sétáltunk /vagyis inkább futottunk a rajongók elől, akik az eső elálltával kezdték felismerni Edet/ a házukig.
A odaérve már nevettünk. Nem hittem, hogy ilyen gyorsan kibékülünk. Ez az egész, mintha csak egy rossz álom lett volna.
- Helló, na minden rendben? - nézett felénk mosolyogva John mikor becsuktam a bejárati ajtót.
- Igen, már minden. - válaszolta mosolyogva Ed.Úgy éreztem tényleg minden rendben.
- Kicsit eláztatok, nemde? - nevetett Ree mire kinyújtottam rá a nyelvem, majd elmentem Edwardnak egy törülközőt keresni, szegénykém csurom víz volt. Felmentem az emeletre, be a fürdőbe, majd újra le a nappaliba. John hangját hallottam:
- Akkor ideje lenne egy kis gyakorlásnak a koncert miatt...
- Oké, rendben. - válaszolta Ed. Melléjük léptem és megtörölgettem Edward haját. Olyan volt, mint egy megfürdetett kiskutyát törölgetni. Rázta a fejét és alig hagyta magát. John közben elsétált így ketten maradtunk a nappaliban. Egyszer csak elvette tőlem a törcsit.
 - Hé!  - nevettem és próbáltam tőle elvenni. Magasra tartotta, így nem értem fel.
- Egy csók az ára. - mondta kisfiús mosollyal az arcán.
Lábujjhegyre álltam, hogy egy magasak legyünk, átkaroltam a nyakát és hosszan megcsókoltam. Ez a csók, pont olyan jó volt, mint az első csókunk. Hallottam a padlón puhán koppanni a törülközőt. Edward megfogta a derekam és magához húzott. Elengedtük egymás száját és még egyszer megöleltük egymást...

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, hogy kibékültek. :)Ed annyira aranyos, hogy még egy törölközőt sem ad oda Fanny-nak feltétel nélkül. :D De amúgy, nagyon aranyos a befejezés. :P :)
    Viszont az előző Ed szemszögből kiderült, h valamit érez még a másik lány iránt, tehát mégiscsak hazudott Fannynak. :(
    Várom az új részt. ^^ :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, próbáltam aranyosra ^^
    a sztori még csak most fog bonyolódni, remélem tetszeni fog :)
    a történetnek majd előreláthatólag 63 fejezete lesz és fognak még dolgok történni :D
    és köszönöm a kommented :3
    xx

    VálaszTörlés