2011. dec. 24.

Chapter 15: Good morning!


Majd reggel egy ágyban találtam magam. Nagyon meglepődtem, egy fiú póló volt rajtam és egy bugyi. A szétázott ruháim sehol. Lassan felültem az ágyban, ismerős volt ez a hely. Ez Ed szobája – mondtam magamban. Lassan kisétáltam a nappaliba, ahol Ed aludt egy kanapén, félmeztelenül és gatyában. A nap már fent volt, olyan 9 lehetett. Lassan odaléptem a kanapéhoz és leültem mellé, amire pislogni kezdett és álmosan nézett rám, befeküdtem mellé. Erre elmosolyodott.
- Már jobban vagy? – kérdezte
- Igen, de, hogy kerültem ide?
- Gondolom a sok izgalom kiütött és elaludtál a vállamon. Ree jól volt, aludt amikor elhoztalak. John egy kicsit felhúzta magát, szóval őket elküldtem egy hotelbe estére és beraktalak aludni.
- Köszi… És bocsánat a tegnapirért- mondtam és megpusziltam az álmos arcát.
-Megértem. Ő nagyon fontos neked és Kitty elültötte. Teljesen igazad volt. –mondta, pár másodperc csönd következett, majd felvetettem viccesen egy kérdést:
 – Na és miért nem aludtál velem egy ágyban? – nevettem.
- Nem tudtam mit szólnál hozzá...délután egy kicsit berágtál rám…vagy nem tudom…így biztosabbnak éreztem. – mosolygott.
- Oké, akkor már csak egyet nem értek… Hogy kerül rám a pólód? – nevettem, amire ő is elkezdett nevetni.
- Hát az úgy volt, hogy nem tudtam hol a kulcsod, hogy pizsit hozzak neked…és nekem volt egy pólóm és így. – nevetett.
- Aha… értem – bólogattam. – És gatyát miért nem adtál? – böktem meg, amire cukin elmosolyodott.
- Az úgy volt, hogy… Nem akartalak felébreszteni, meg fáradt voltam– nevetett.
- Aha, de levetkőztetni volt erőd, ugye? .
- Tudod egy ilyen tökéletest, lányt, nem olyan nagy fáradság levetkőztetni. – kacsintott, majd felálltunk a fotelről és reggelizni készültünk.
- Réka apjának szóltatok? – néztem Edre.
- Ööö… Nem.
- MI VAN? – kerekedett el a szemem.
- Nyugi, nyugi csak viccelek. – mondta gyorsan nevetve.
- Te, ha ilyennel viccelődsz azt nagyon megfogod bánni. – mondtam fancsali képet vágva.
- Jól van, na! Szeretlek. –jött oda hozzám, még mindig póló nélkül. Meleg volt a teste, olyan jó volt, ahogy megölelt. Nem akartam elengedni, pár percet álltunk, majd korgott a hasa. – El kell engedned, ha nem akarod, hogy éhen haljak. - nevette el magát.
- Hahaha… - nevettem, majd elengedtem és kiöltöttem rá a nyelvem. Ma ő csinált reggelit, tej és müzli. Egyszerű, de nagyszerű. Ezután elmentünk öltözni.
- És mit fogok felvenni? – néztem Edre és közben a tegnapi ruhámra mutattam ami koszos és gyűrött volt.
- Majd adok neked én ruhát. – mosolygott. – Csukd be a szemed! – nevetett.
- Te jó ég. – nevettem el magad és becsuktam a szemem. Pár perc múlva odajött hozzám.
- Oké, kinyithatod. – lépett oda hozzám. – Tessék. – és a kezembe nyomott egy nagy csomag ruhát.
- Köszi. – mondtam és elkezdtem öltözni, amire csak úgy nézett. – Na mivan, levetkőztetni letudsz, de ha magamtól öltözöm fel az már ilyen fura? – nevettem és közben levettem a pizsama pólóm, ami alatt egy melltartó volt.
- Kifejezetten jobb nézni. – mondta majd kacsintott egyet.
- Na jó, elmentem fürödni. – mondtam és elmentem letusolni, majd kijöttem egy törülközőben. Ed az ágyán feküdt és nézett (ő persze már rég kész volt). Felöltöztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése