2011. dec. 12.

Chapter 8: Fanmail

- Holnap ráérsz?
- Igen, persze.
- Akkor beszélünk. – nagyon gondterheltnek tűnt, megfogta a kezem… és mondta volna tovább, mikor a legeslegrosszabb pillanatban John nyitott be, de Ed ráförmedt.- Neked muszáj mindent megzavarni?
- Nem, nem muszáj. És neked ilyen bunkónak lenni? – már elindult, kifelé amikor még visszakiáltott- ja és kezdünk kanoskám…- mondta flegmán és elsétált
- Bocs, tudod a koncert miatt nagy a nyomás… Mindegy is. Mennem kell. – mondta és elengedte a kezem.- Rövid lesz, úgy max. 1óra. Ha vége itt találkozzunk.
- Oké, sok sikert. – mondtam neki és integettem.
Ezután megkerestem Rékát aki majdnem elolvadt a gyönyörűségtől, majd az egész koncert alatt Johnról áradozott nekem, amit persze Kitty meghallotta és odajött hozzánk:
- Kis cafkarongyok…azt hiszitek akarnak tőletek valamit? Gondoljatok már bele…ők sztárok ti meg senkik vagytok! Ne vesztegessétek az időt, nem késő elmenni a kijárat arra van. – és egy ajtó felé bökött
- Légy szíves Kitty hagyd ezt abba. Nem értem miért utálsz ennyire, de egész nyugodtan…nem érdekel! A fiúk is mindig mondják: Higgy magadban és az álmaidban. Én hiszek bennük, te meg nem érdekelsz. Ja és arra van a kijárat! – böktem vigyorogva az ajtó felé. Nagyon bátornak éreztem magam. Büszke voltam magamra, Ree is az volt.
Nemsokára vége volt a koncertnek és találkoztunk a fiúkkal.
- Nagyon jók voltatok, főleg te Johnym! – ugrott John nyakába mrs. bunkó királynő nyávogva, és puszilgatni kezdte. Rékának rosszul esett, majdnem sírt, de erős maradt és csak mosolygott.
- Ügyesek voltatok. – mondtam mosolyogva, amire ők is elmosolyodtak.
- Oké lányok, szeretnétek még valamit? – fogta meg mindkettőnk vállát Liam- Mert tudjátok a srácoknak van magánéletük és imádják a fanjaikat, de menniük kell. – ezt úgy mondta, mintha 8 éves csajok lennénk, akikre anyukájuk ráparancsolt, hogy menjen aludni délután 6-kor...
- Há!  - mondta gúnyosan Kitty
- Liam, ezt most te sem gondoltad komolyan? – kezdte Ed – Nem küldheted csak így el őket…ez nem helyes. – örültem, hogy kiállt mellettünk.
- Figyelj ti vagytok a sztárok, én meg az atyaúristen. Úgy táncoltok, ahogy fütyölök. Értve? – mondta egyre mérgesebben Liam, gúnyos mosollyal az arcán. Hisz elvégre igaza van, ők sztárok, mi meg csak két csaj vagyunk aki idekerült.
- Figyu, kösz az estét. Még remélem beszélünk. Jedward Rock! – mondtam azzal magammal húztam Reet és a kijárat felé mentünk.
- Na ezt meg ti nem gondoltátok komolyan. Ide hívunk és csak így elmennétek? Na nem, mostmár itt maradtok. – nevetett John és visszahúzott minket. Erre Liam a szemét forgatta (Kittyről nem is beszélve)
- Oké, akkor mi a terv? – kérdezte Ree
- Először is Louissal kell beszélnünk, aztán elmehetnénk vacsizni vagy ilyesmi… Persze ha nem baj édes. – mondta kedvesen John,majd Kittyre nézett aki majd fel robbant, de csak ennyit bökött ki:
- Oké! De ha estére nem jössz haza nagyfiú…- azzal elkezdtek smárolni, de John elhúzta a száját aminek Ree nagyon örült. Elindultunk hát Louishoz.
- Helló fiúk! Mizujs? És kik a vendégeitek? – mosolygott
- Helló. Fanni vagyok, ő pedig Ree. – mosolyogtunk
-Örülök, hogy találkoztunk. Szóval a fanmail-ről lenne szó fiúk. Ma este befejezitek az ehetit? Még lehet vagy száz...
-Ja lenyomjuk. Oké csajok, remélem, nem vagytok éhesek, mert munka vár ránk. – nevettek, majd három órán át csak fan levelekre válaszoltak mi meg szórakoztattuk őket a kiejtésünkkel és hülyültünk. Nagyon jó este volt. Elkezdtünk egy ott lévő gépről youtube-ozni és beraktunk egy ismerős számot. a My miss america-t. Ők csak még hangosabban nevettek, majd együtt énekeltük a refrént. A go getter következett amikor Louis benyitott.
-Na mivan? Partyhard? – nevetett- Na, végeztetek?
-Asszem…- mondta Edward, majd egy nagy zacskó levelet emelt fel
-Akkor jól van dalos pacsirtáim. És ti lányok gondoltatok az énekesi pályára? – kérdezte amire összenéztünk.
-Nem. – mondtuk egyszerre.
-Szerencsére.- nevettek a fiúk, amire mindketten kiöltöttük a nyelvünket rájuk.
-Én nem zavarok tovább, jó éjszakát! – mondta Louis és kiment a szobából.
-10 óra körül lehet, szóval megtudunk vacsizni vagy amit gondoltok. – mondta Ed
-Nekem lenne ötletem. – nevetett John és "végigmért" minket, amire Ed oldalba bökte, hogy neked van barátnőd.
-Arra gondoltam, hogy elmehetnénk sétálni, de örülök, hogy attól, hogy neked nincs, még férfi fantáziád van. – nevetett John és elkezdtek játékból verekedni, szóval szétválasztottam őket és bepasszíroztam magam közéjük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése