2012. jún. 28.

Chapter 36: YouOnlyLiveOnce & Chapter 37: Happens In The Dark

Chapter 36: You Only Live Once


Esteledett, már 11 lehetett. Úgy döntöttünk megnézünk egy filmet. John rendelt valamilyen kaját. Én és Ed már teli voltunk.
- Mit nézzünk? – vetette fel. – Horrort?
- Akkor egész este nem fogok aludni. – válaszoltam.
- Amúgy sem aludnátok. – kacsintott John, Ed meg hozzávágott egy párnát. A fiúk pár perc alatt kiverekedték magukat mi meg kerestünk egy filmet.
- Igazából szerelem? – kérdeztem.
- Nincs karácsony. – válaszolta Ree.
- P.S. I love you?
- Na nem. Nincs valami akció film? –kérdezte és beletúrt a fiúk filmes táskájába. Egy egész táska teli filmekkel.
- Na van valami ötlet? – lihegett az arcunkba John.
- Nincs. – mondtuk egyszerre.
- Ed neked van ötleted? – fordult John Edwardhoz.
- Horror, az bújós. – mondta mosolyogva.
- Akkor keress horrort. – mondta Réka és odaadta neki a táskát, én pedig leültem a tv elé és Edet kémleltem. Olyan tökéletes.
Ree és John pizsamába öltöztek. John pizsamája egészen szellősnek volt mondható. Alul egy Superman-es boxer, felül semmi.
- A pólód elfelejtetted? – csapott le rá rögtön Edward.
- Hahaha, vicces vagy. – mondta John röhögve. – Irigykedsz?
- Mire? – kérdezte meghökkenve Ed. – Erre? – mutatott John kockahasára. Ezek egészen biztosan nem komplettek. Ugyanúgy néznek ki, sőt John talán erősebb és izmosabb is. Majdnem egymásnak ugrottak megint, úgyhogy közéjük álltam.  
- Mindketten ultra szexik és helyesek vagytok, nézhetnénk filmet? – kérdeztem szarkasztikusan.
- Nicsak ki beszél. – kezdte John, Ed pedig levette a pólóját. – Te nem akarsz megválni a felsődtől?
- Nem kösz. – mondtam és Edre pillantottam. Már rajta sem volt felső. Mi ez valami kínzókamra? Türtőztetem magamat a szexualitástól erre tessék!
- Na majd én. – ugrott mellénk Réka és elkezdte levenni a felsőjét.
- Te mit csinálsz? – néztem rá meglepődve.
- Leveszem a felsőm. – mondta és levette. Még jó, hogy volt rajta melltartó komolyan. – Te jössz. – mondta nevetve. John és Edward arcán láttam az izgatottságot. Tetszett nekik a helyzet, de én türtőztetni akartam magam.
- Légy szí. – fordított maga felé Edward és bevetette a kisfiús mosolyát. Ezt a fegyvert be kéne tiltani, túl erős. Vettem egy nagy levegőt:
- Oké. – mindenki ujjongani kezdett. Lassan én is levettem a felsőm (bár a legkevésbé sem tartottam jópofának).
- Hűha. – mondta Edward miközben nem feltűnően a mellkasomat takaró piros melltartóm nézte.
- Akarunk még filmet nézni? – kérdezte nevetve John.
- Miért tartsunk inkább orgiát? – kérdeztem hülyén. Minden szempár rám szegeződött. Kínos csend lett majd tíz másodperc múlva mindenki elröhögte magát.
- Ha akarod. – lépett közelebb hozzám Ed. A kezét a derekamra tette, John csak úgy sasolt. Ed megint lassan puszilgatni kezdett, cseppet sem zavartatta magát, igaz rajtunk kívül „csak” két ember volt a szobában.
- Nem. Ezt már megbeszéltük. – mondtam határozottan, pedig annyira éreztem magamban a bizsergést, de nem.
- Mit beszéltetek meg? – hát igen Johnnak nem volt ínyére, hogy ellenzem a dolgot. Úgyis ezzel kapcsolatban akartam tőle kérdezni mikor megzavart minket Edward.
- Még várunk. – mondtam. Edre pillantottam. Szegényke nagyon szenvedett, bár nem hiszem, hogy e miatt. Ez ilyen fontos lenne neki? Kétlem.
- Mire vártok? Sült galambra? – nézett rám John. – Ha akarjátok, csináljátok. Egyszer éltek. - a hangulat megint érdekesre fokozódott. Johnnak teljesen igaza volt. Csak egyszer élünk. Egyetlen Egyszer...

Chapter 37: Happens In The Dark

Edwardra pillantottam, majd Johnra és Rékára, és leültem a kanapéra.
- Nézzünk horrort, az úgyis bújós. – mondtam mosolyogva és visszavettem a pólóm. A fiúk értették a jelzést. Értették, hogy valami. Talán engedem, hogy valami történjen...
Tehát a fiúk beraktak egy horror filmet, az örök klasszikusok egyikét a Fűrész 4-et. A fiúk és Réka is lassan visszavették a felsőjüket.
Kisebb koromban utáltam a horror filmeket és ez azóta sem változott. Szinte az egész filmet szorosan Edhez bújva töltöttem. A kezét majdnem eltörtem, olyan erősen szorítottam. Két óra szenvedés után megszólal Ed:
- Na, hogy tetszett?
- Ez lett a kedvencem. – mondtam szarkasztikusan és még mindig a karját szorítottam, pedig már a stáblista ment. 
John is válaszolt,
- Jó volt, de Reenek ez túl alacsony volt. Már a film felénél aludt. – a feje John bal vállára volt hajtva. Annyira összeillenek. Minketten sportosak, hülyék és egyszerre gondoskodóak és komolyak. Meg önimádók. Najó, nem. Imádtam őket, főleg a barátnőmet.
- Akkor mi megyünk lassan. – mondta Ed és a szorító karom lejjebb csúsztatta a kezére. Puszit adtam Johnnak és Rékának és mentünk. Csak pár méter volt a szobánk között, mégis történt azon pár méteren valami. A hotel folyosója kihalt volt, gyorsan beértünk a szobánkba.
Amint becsuktuk az ajtónk, szinte egyszerre egymásnak estünk. Edward gyorsan levette a pólóját és a bal kezével az arcomat simogatta a másikkal pedig a fejem mellett támaszkodott. Az én kezem a medencéjénél volt. A pólómat egyszerre lehúzta.
- Nem tudok várni. – mondta tüzesen mikor ledobta a ruháinkat a földre. A szoba sötét volt és izzott a levegő.
- Nem is kell. – mondtam, az ajka egy pillanatra sem hagyta el az enyémet. A kezemet a nyaka köré fontam ő pedig az arcomtól a derekamig csúsztatta a kezét. Megfordult a fejemben, hogy leállítom, de nem. Túlságosan benne vagyunk és érzem azt a bizonyos érzést. Edwardról leügyeskedtem a gatyát amin jót nevettünk, majd visszatérünk a tárgyra. A keze már a csípőmnél volt, a szánk szinte összeforrt. A jobb kezével kigombolta a gatyám, majd próbálta letolni, de egymást száját nem engedve csak nem sikerült a bravúr. 
Edward lelökött az ágyunkra és úgy tépte le rólam a nadrágom. Immáron csak fehérnemű volt rajtuk...pár pillanat múlva csak alul volt, ami takart minket. Az ágyon fordultunk hol ő, hol én kerültem felülre. Izzadni kezdtem. Mindenhol. Az érintése mámorba ejtő volt. Az ágyban tovább forgolódtunk és csókcsatát is vívtunk. Majd egy pillanatra megállt. A nedves haja az arcomba lógott és szelíden simogatott.
- Akarod? – nézett a szemembe. A holdfényben csillogtak az őzike szemei.
 Mondhattam volna nemet, de nem tettem. Az ajkai puhák voltak és édesek.
- Igen. – nyögtem, mire megcsókolt majd éreztem, hogy megszabadít a bugyimtól, hideg érzés fogott el. Letoltam a boxerét, majd pár másodperc múlva éreztem őt. Először alig fogtam fel. Az alsó részem beleremegett abba a pillanatba. A testünk egyszerre mozgott, az ágy majdnem leszakadt. Próbáltunk halkak lenni, de nem nagyon ment. A édeskedés közepette néha fájdalom is belém hasított, de nem érdekelt. A kezei a csípőmön és a mellkasomon voltak, az enyémek az alsórészén és a hátán foglaltak helyet. Egyre izzadtabbak kezdtünk lenni -szinte folyt rólunk a víz-, az idő és térérzékem teljesen elveszítettem, majd elérkezett az a pillanat. Egyszerre a kettőnk teste megfeszült, Edward hátába karmoltam és sikítottam amit, ő egy szerelmes csókkal próbált csitítani...
Pár percig így maradtunk majd leszálltunk egymásról és bebújtunk a takaró alá. Hozzásimultam, a forró, izzadt testéhez. Még soha nem éreztem magam ennyire a fellegekben. A mai este mindenért kárpótolt.
- Jó volt? – fordult felém. A sötétben csak az arca körvonalait láttam. Egyik kezét felemelte és kisodorta a vizes hajam a szememből.
- Életem legszebb estéje. – válaszoltam, a fejemet a mellkasára hajtottam és elaludtunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése